Карьера

Работай с лучшими

Мы предлагаем интересные задачи и перспективы роста как для начинающих
специалистов, так и для профессионалов с опытом рекрутмента.

Почему стоит начать карьеру в компании HR Solutions ?

Рафаил Алиевгенеральный директор
компании HR Solutions

Наши ценности

  • Непрерывно учимся и развиваемся;
  • Поддерживаем высокие стандарты выполнения работ;
  • Доводим любое начатое дело до конца;
  • Открыты и честны как с клиентами, так и со своими сотрудниками;
  • Верим в ценность командной работы и поддерживаем друг друга.

ДЛЯ НАЧИНАЮЩИХ СПЕЦИАЛИСТОВ

Начните Вашу карьеру с HR Solutions!
Мы обучаем и развиваем наших сотрудников в области поиска и оценки профессионалов.

 

Карьерный путь молодого профессионала начинается с позиции Ресечера — специалиста по поиску информации.
По мере получения отраслевой экспертизы Ресечер
становится Консультантом и начинает самостоятельно вести проекты по поиску для наших клиентов.
Ресечер работает в тесной связке с консультантами, обучаясь в процессе работы над проектами.

обучение в процессе работы
система наставничества
перспективы роста и развития внутри
компании

 

ДЛЯ ОПЫТНЫХ ПРОФЕССИОНАЛОВ

Если у Вас уже есть опыт работы в рекрутменте, в агентстве или «in-house», то мы готовы предложить Вам руководство интересными проектами по поиску в самых разных отраслях : Sales&Marketing, Construction, Life Sciences, IT и т.д.

Мы работаем в области professional recruitment, executive search и management selection, наши клиенты — это крупный российский и иностранный бизнес.
По мере получения отраслевой экспертизы Ресечер
становится Консультантом и начинает самостоятельно вести проекты по поиску для наших клиентов.

Ресечер работает в тесной связке с консультантами, обучаясь в процессе работы над проектами.

интересный портфель проектов
никаких ограничений по географии
проектов
мотивирующая система бонусов

Открытые вакансии

Finance Back Office Supervisor

Posted on : July 30, 2017

Overview

Learn more about who we are and what we do… Finance BackOffice Team is a part of Finance Operations Unit. BOFF is dedicated to supporting the Vendor Master File of Agoda by screening, controlling, evaluating with providing support to ensure compliance with Finance and Company policy; by mitigating risk; and by promoting the financial health of Agoda.

BOFF is responsible for oversight of vendor’s Agoda, including efficient and accurate vendor registration and evaluation processing, fraudulent reporting, coordinate internal/external audit and interact within organization for improving work procedures. Are you interested?

Responsibilities

Increase operational efficiency within the Business Development department.
Recruit, develop, manage, retain, lead staff to ensure adherence to all targets and KPIs.
Support and optimize agoda business development tools.
Ensure good and pro-active team work with subordinates, colleagues and superiors.
Share and seek out best practices and knowledge.

Qualifications

Bachelor’s / Master’s Degree in Accounting/ Finance or Business Administration
At least 4 years of work experience in audit, finance or consulting position
Audit background is preferable
Positive attitude with willingness to learn new things and get more challenging tasks

Senior Supply Innovation Manager

Posted on : July 30, 2017

Overview

Learn more about who we are and what we do… Finance BackOffice Team is a part of Finance Operations Unit. BOFF is dedicated to supporting the Vendor Master File of Agoda by screening, controlling, evaluating with providing support to ensure compliance with Finance and Company policy; by mitigating risk; and by promoting the financial health of Agoda.

BOFF is responsible for oversight of vendor’s Agoda, including efficient and accurate vendor registration and evaluation processing, fraudulent reporting, coordinate internal/external audit and interact within organization for improving work procedures. Are you interested?

Responsibilities

Increase operational efficiency within the Business Development department.
Recruit, develop, manage, retain, lead staff to ensure adherence to all targets and KPIs.
Support and optimize agoda business development tools.
Ensure good and pro-active team work with subordinates, colleagues and superiors.
Share and seek out best practices and knowledge.

Qualifications

Bachelor’s / Master’s Degree in Accounting/ Finance or Business Administration
At least 4 years of work experience in audit, finance or consulting position
Audit background is preferable
Positive attitude with willingness to learn new things and get more challenging tasks